Z przygodą na ty Strona Główna



Z przygodą na ty

Forum Miłośników Przygody im. Pana Samochodzika

• FAQ • Dane_osobowe • Szukaj • Użytkownicy • Grupy
• Rejestracja • Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
XIV Forowy Zlot Fantomasowy Dolina Loary 2018 - rozliczenie
Autor Wiadomość
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-04-23, 14:46   

Jeszcze słówko wyjaśnienia do powyższych wyliczeń. W zeszłym roku założyliśmy z Yvonne koszt wynajęcia autokaru na kwotę 20.500,00 zł. I to się nie zmienia pomimo, że z poprzedniego mojego postu wynika, że do zapłaty mamy 18.097,20 zł.
Pozostałą kwotę na pewno wykorzystamy tylko w znacznej większości w euro. Z uwagi na różnice w kursach nie zbieram tej kwoty, każdy powinien sobie zarezerwować w portfelu dodatkową kieszonkę zawierającą walutę euro na pokrycie wyżywienia dla kierowców, oraz opłat za autostrady i parkingi we Francji. Nie jestem w stanie podać nawet przybliżonej kwoty od osoby bo nie znam opłat parkingowych ani autostradowych.
Przyda się również po kilkanaście złotych na zapłacenie opłat za naszą autostradę.
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-05-04, 15:24   

Spraw rozliczeniowych ciąg dalszy.
Uzgodniliśmy w firmą transportową orientacyjną liczbę kilometrów jakie mamy do przejechania w ramach naszego sierpniowego zlotu.
4.113 kilometrów - tyle wyszło nam z wstępnych wyliczeń naszego planu.
4.113 km x 4,40 zł. = 18.097,20 zł. - kwota bazowa/orientacyjna/zaliczkowa do zapłaty za wynajęcie autokaru.
3.500,00 zł. - kwota wpłaconej zaliczki za autokar
14.597,20 zł. - kwota do dopłaty za autokar
Na naszym koncie po zapłaceniu wszystkich zaliczek pozostało nam 1.436,10 zł. Resztę musimy zebrać od osób, które będą podróżowały autokarem:

KWOTA DO ZAPŁATY ZA AUTOKAR:

Yvonne - 1 666,14 zł
VdL - 1 666,14 zł
johny - 1 666,14 zł
Czesio1 - 1 666,14 zł
Mysikrólik - 1 666,14 zł
oldmalarz - 1 195,28 zł
TomaszK - 807,19 zł
panna Monika - 414,30 zł
Hanka - 414,30 zł
Ater - 414,30 zł
Eksplorator63 - 414,30 zł
Beata - 1 170,75 zł

TERMIN DO ZAPŁATY: 30 czerwca 2018r.


Bardzo proszę wszystkie powyższe osoby do dokonania wpłat na moje konto w wyznaczonym terminie.
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-06-19, 13:41   

Przypominam, że 30 czerwca upływa termin wpłaty za autokar. Nie wszyscy dokonali stosownych przelewów.
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Yvonne
Moderator



Wiek: 40
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 8062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-07-10, 09:19   

UWAGA!!!


Załączam plik z kosztami, które trzeba będzie ponieść na zlocie.
Znajdziecie w nim ceny obiadów w restauracjach, ceny biletów za wszystkie miejsca, które będziemy zwiedzać oraz kilka kosztów dodatkowych.


Kilka słów wyjaśnienia:


- wszystkie ceny podane są w EURO
- jeśli jakiś obiekt nie figuruje na liście, to znaczy, że jego zwiedzanie jest bezpłatne
- nie znam jeszcze ceny bagietek, zatem dopiszę, jak tylko się dodzwonię do piekarni
- nie znamy jeszcze miejsca, gdzie będziemy jeść obiad 4 sierpnia. Pani z Pizzerii anulowała naszą rezerwację, bo ma przygotowania do wieczoru kawalerskiego. Pozostawię to bez komentarza.
- na liście nie ma naszej miejscówki. Te dane dostaliście od Czesia


Jeśli macie pytania, to piszcie lub dzwońcie.
Jestem do Waszej dyspozycji.

Zlot nad Loarą - koszty w euro.xlsx
Pobierz Plik ściągnięto 25 raz(y) 11.28 KB

_________________
Zapraszam:

http://odbiblioteczkidoszafy.blogspot.com/

Ostatnio zmieniony przez Yvonne 2018-07-10, 09:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-07-10, 14:45   

Pozwoliłem sobie przenieść post Yvonne do działu rozliczeniowego.
W nawiązaniu do kosztorysu, który podała Yvonne dodam, że kwoty wpłat, o które prosiłem Was dziś w rozmowie telefonicznej (po 250 zł. od osoby) zawierają opłaty za:

- ORANŻERIA - ZAMEK SZEŚCIU DAM (wiersz 4 w Excelu)
- ZAMEK CHAMBORD (wiersz 12 w Excelu)


Te dwie pozycje zostaną w całości zapłacone z tych wpłat które mam nadzieję wpłyną do mnie najpóźniej do piątku 13 lipca 2018r.

Dodatkowo za:

- CAFÉ BIARRITZ - PARYŻ (wiersz 2 w Excelu)

mamy wpłaconą częściową zaliczkę z kwot, które wpłaciliście jeszcze w zeszłym roku. Dokładne szczegóły podam na dniach.
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Yvonne
Moderator



Wiek: 40
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 8062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-07-12, 08:35   

Jeszcze jedna informacja dotycząca podanych przeze mnie kosztów.
Chodzi o napoje.

W cenach naszych obiadów NIE ma innych napojów poza wodą.
Wodę dostaniemy za darmo w karafkach. Uwaga: nie jest to woda mineralna, tylko zwykła kranówa zdatna do picia. Za nią się nie płaci.

Jeśli ktoś woli wodę mineralną lub inne napoje, będzie musiał sobie zamówić za dodatkową opłatą oczywiście.
_________________
Zapraszam:

http://odbiblioteczkidoszafy.blogspot.com/

 
 
johny
Moderator



Wiek: 44
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 7950
Skąd: Łódź

Wysłany: 2018-07-12, 08:44   

Yvonne napisał/a:

Wodę dostaniemy za darmo w karafkach. Uwaga: nie jest to woda mineralna, tylko zwykła kranówa zdatna do picia. Za nią się nie płaci.

Mi kranówa jak najbardziej pasuje. A rodzinie powiem, że to mineralka najwyższych lotów prosto z krystalicznie czystych alpejskich źródeł! :-D
_________________
... To live is to die... - Cliff Burton
volenti non fit iniuria!
When you walk through a storm, Hold your head up high, And don`t be afraid of the dark. At the end of a storm, There`s a golden sky...
XIII VII III I V XVIII XIV 1

Ostatnio zmieniony przez johny 2018-07-12, 10:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yvonne
Moderator



Wiek: 40
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 8062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-07-12, 09:39   

Dobry pomysł johny :-D
_________________
Zapraszam:

http://odbiblioteczkidoszafy.blogspot.com/

 
 
Mysikrólik
Zlotowicz
harcerz



Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 2321
Wysłany: 2018-07-12, 10:01   

johny napisał/a:
A rodzie powiem, że to mineralka najwyższych lotów prosto z krystalicznie czystych alpejskich źródeł! :-D


Tylko ich odetnij od forum, żeby się nie zorientowali.
Ja już mam budżet tak nadszarpnięty, że mogę pić z kałuży. A poważniej to z tego co pamiętam, ceny napojów, zwłaszcza soków są bardzo wysokie. Czasem płaciliśmy w restauracji rachunek, gdzie napoje stanowiły 40% całości.
_________________
 
 
Yvonne
Moderator



Wiek: 40
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 8062
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-07-12, 10:04   

Mysikrólik napisał/a:
johny napisał/a:
A rodzie powiem, że to mineralka najwyższych lotów prosto z krystalicznie czystych alpejskich źródeł! :-D


Tylko ich odetnij od forum, żeby się nie zorientowali.


Myślę, że nie mają tu dostępu ;-)

Mysikrólik napisał/a:
Ja już mam budżet tak nadszarpnięty, że mogę pić z kałuży. A poważniej to z tego co pamiętam, ceny napojów, zwłaszcza soków są bardzo wysokie. Czasem płaciliśmy w restauracji rachunek, gdzie napoje stanowiły 40% całości.


To niestety prawda.
Proponuję pozostać przy tej wodzie. Ja zawsze tak robię. No, czasem biorę sobie kieliszek wina do kolacji. Do obiadu nie.
Zatem może dopiero ostatniego dnia w Paryżu na pożegnanie przed wyjazdem :-)
Jak jeszcze jakieś fundusze zostaną :-D
_________________
Zapraszam:

http://odbiblioteczkidoszafy.blogspot.com/

 
 
johny
Moderator



Wiek: 44
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 7950
Skąd: Łódź

Wysłany: 2018-07-12, 10:51   

Mysikrólik napisał/a:
Ja już mam budżet tak nadszarpnięty, że mogę pić z kałuży.

:-D :564:
Yvonne napisał/a:
Mysikrólik napisał/a:
Ja już mam budżet tak nadszarpnięty, że mogę pić z kałuży. A poważniej to z tego co pamiętam, ceny napojów, zwłaszcza soków są bardzo wysokie. Czasem płaciliśmy w restauracji rachunek, gdzie napoje stanowiły 40% całości.


To niestety prawda.
Proponuję pozostać przy tej wodzie. Ja zawsze tak robię. No, czasem biorę sobie kieliszek wina do kolacji. Do obiadu nie.
Zatem może dopiero ostatniego dnia w Paryżu na pożegnanie przed wyjazdem :-)
Jak jeszcze jakieś fundusze zostaną :-D

Ło matko...
_________________
... To live is to die... - Cliff Burton
volenti non fit iniuria!
When you walk through a storm, Hold your head up high, And don`t be afraid of the dark. At the end of a storm, There`s a golden sky...
XIII VII III I V XVIII XIV 1

 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-07-12, 20:12   

Nawiązując do kosztorysu podanego przez Yvonne dorzucę ja małą tabelkę jako przypomnienie ile kto ma do zapłaty na miejscu we Francji tytułem noclegów.

DO DOPŁATY ZA NOCLEGI:

Yvonne - 230,00 euro
VdL - 230,00 euro
johny - 230,00 euro
Czesio1 - 230,00 euro
Mysikrólik - 230,00 euro
PiTT - 192,68 euro
oldmalarz - 180,00 euro
TomaszK - 120,89 euro
panna Monika - 58,00 euro
Hanka - 58,00 euro
Ater - 58,00 euro
Eksplorator63 - 58,00 euro
Anna - 144,51 euro
Brunhilda - 112,50 euro
Beata - 122,00 euro
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-07-13, 10:32   

W ostatnich dniach mieliśmy szybką akcję zrzutki na rezerwację Oranżerii w Zamku Sześciu Dam, zwiedzania zamku w Chambord oraz na zakupy sanitarno-żywieniowe.
Na razie zrealizowałem dwa pierwsze punkty i oto rozliczenie:

1) Oranżeria Zamek Sześciu Dam

Yvonne - 347,20 zł ( € 80,00 )
VdL - 347,20 zł ( € 80,00 )
johny - 347,20 zł ( € 80,00 )
Czesio1 - 347,20 zł ( € 80,00 )
Mysikrólik - 321,16 zł ( € 74,00 )
PiTT - 347,20 zł ( € 80,00 )
oldmalarz - 279,93 zł ( € 64,50 )
TomaszK - 186,62 zł ( € 43,00 )
panna Monika - 93,31 zł ( € 21,50 )
Hanka - 93,31 zł ( € 21,50 )
Ater - 93,31 zł ( € 21,50 )
Eksplorator63 - 93,31 zł ( € 21,50 )
Anna - 279,93 zł ( € 64,50 )
Brunhilda - 93,31 zł ( € 21,50 )
Beata - 253,89 zł ( € 58,50 )
Waldek - 93,31 zł ( € 21,50 )
RAZEM - 3 617,39 zł ( 833,50 zł )



2) Zamek w Chambord

Yvonne - 117,70 zł ( € 27,12 )
VdL - 117,70 zł ( € 27,12 )
johny - 117,70 zł ( € 27,12 )
Czesio1 - 117,70 zł ( € 27,12 )
Mysikrólik - 117,70 zł ( € 27,12 )
PiTT - 117,70 zł ( € 27,12 )
oldmalarz - 137,49 zł ( € 31,68 )
TomaszK - 91,66 zł ( € 21,12 )
panna Monika - 45,83 zł ( € 10,56 )
Hanka - 45,83 zł ( € 10,56 )
Ater - 45,83 zł ( € 10,56 )
Eksplorator63 - 45,83 zł ( € 10,56 )
Anna - 71,87 zł ( € 16,56 )
Brunhilda - 45,83 zł ( € 10,56 )
Beata - 71,87 zł ( € 16,56 )
Waldek - 45,83 zł ( € 10,56 )
RAZEM - 1 354,07 zł ( 312,00 zł )



Z dokonanych wpłat pozostało nam do wykorzystania:

Yvonne - 535,10 zł
VdL - 535,10 zł
johny - 535,10 zł
Czesio1 - 535,10 zł
Mysikrólik - 561,14 zł
PiTT - 535,10 zł
oldmalarz - 92,58 zł
TomaszK - 221,72 zł
panna Monika - 110,86 zł
Hanka - 110,86 zł
Ater - 110,86 zł
Eksplorator63 - 110,86 zł
Beata - 424,24 zł
Waldek - 110,86 zł
RAZEM - 4 529,48 zł



Jeżeli są jakieś pytania to piszcie śmiało.

Ze spraw organizacyjnych jak zapewne zauważyliście na liście pojawiły się dwie nowe osoby a jedna nam ubyła. Na część zlotu wybiera się Brunhilda. Miała to być niespodzianka ale jakiś Długi Ozór nie wytrzymał i sprawa się wydała. ;-)
Brunhilda zajmie miejsce zbychowca, który zrezygnował z wyjazdu nad Loarę.
Na liście pojawił się również Kolega Waldek, którego nie mieliśmy jeszcze okazji poznać, ale mam nadzieję, że nadrobimy to już w autokarze.
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Mysikrólik
Zlotowicz
harcerz



Wiek: 42
Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 2321
Wysłany: 2018-07-13, 11:00   

Czesio1 napisał/a:
Miała to być niespodzianka ale jakiś Długi Ozór nie wytrzymał i sprawa się wydała. ;-)


Karnie do obierania ziemniaków.
_________________
 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-07-13, 18:13   

Mysikrólik napisał/a:
Czesio1 napisał/a:
Miała to być niespodzianka ale jakiś Długi Ozór nie wytrzymał i sprawa się wydała. ;-)


Karnie do obierania ziemniaków.

Cicho Mysikróliku, bo będziemy razem obierać te ziemniaki. :027:
Już lepiej wymyśl jako karę jakiegoś innego karniaka ;-)
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-07-17, 21:17   

UWAGA!!! UWAGA!!! Rozliczeń ciąg dalszy.

3) Yvonne zamówiła dla chętnych osób ubezpieczenie na wyjazd do Francji w firmie Generali. Koszt jednoosobowy wynosi 36,84 zł. bądź 79,00 zł. w przypadku wyższej składki.
Razem ubezpieczenie wyniesie nas 1.300,00 zł.. Szczegóły niżej.

4) Mysikrólik oszacował wstępnie koszt obiadokolacji na francuskiej ziemi. Wyszło wstępnie 989,91 zł. za całą naszą grupę. Szczegóły niżej.
Oczywiście będziemy musieli tu doliczyć produkty, które zakupimy na miejscu, np. bagietki ale to ustalimy już na miejscu.

5) Również Mysikrólik zajął się produkcją koszulek na nasz zlot dla chętnych. Koszt ogólny wyszedł 468,42 zł.. Szczegóły niżej.

Yvonne, Mysikróliku, wielkie dzięki!! :564: :564: :564:

A oto owe szczegóły czyli dalsze rozliczenie kwot, które wpłaciliście:

3) Ubezpieczenie Generali

Yvonne - 189,52 zł
VdL - 147,35 zł
johny - 147,35 zł
Czesio1 - 147,35 zł
Mysikrólik - 147,35 zł
PiTT - - zł
oldmalarz - 152,68 zł
TomaszK - 73,68 zł
panna Monika - 36,84 zł
Hanka - 36,84 zł
Ater - 36,84 zł
Eksplorator63 - 36,84 zł
Anna - - zł
Brunhilda - - zł
Beata - 110,52 zł
Waldek - 36,84 zł

RAZEM - 1.300,01 zł.



4) Obiadokolacje

Yvonne - 99,88 zł
VdL - 123,02 zł
johny - 112,66 zł
Czesio1 - 107,24 zł
Mysikrólik - 97,84 zł
PiTT - 122,26 zł
oldmalarz - - zł
TomaszK - 63,39 zł
panna Monika - 35,15 zł
Hanka - 35,15 zł
Ater - 35,15 zł
Eksplorator63 - 35,15 zł
Anna - - zł
Brunhilda - - zł
Beata - 87,87 zł
Waldek - 35,15 zł

RAZEM - 989,91 zł.



4) Koszulki

Yvonne - - zł
VdL - - zł
johny - 31,96 zł
Czesio1 - 67,81 zł
Mysikrólik - 66,11 zł
PiTT - 83,70 zł
oldmalarz - 17,43 zł
TomaszK - 34,86 zł
panna Monika - 62,97 zł
Hanka - 17,43 zł
Ater - 17,43 zł
Eksplorator63 - 16,43 zł
Anna - 52,29 zł
Brunhilda - - zł
Beata - - zł
Waldek - - zł

RAZEM - 468,42 zł.



Z dokonanych wpłat pozostało nam do wykorzystania:

Yvonne - 245,70 zł
VdL - 264,73 zł
johny - 243,13 zł
Czesio1 - 212,70 zł
Mysikrólik - 249,84 zł
PiTT - 329,14 zł
oldmalarz - 22,47 zł
TomaszK - 49,79 zł
panna Monika - 25,90 zł
Hanka - 21,44 zł
Ater - 21,44 zł
Eksplorator63 - 22,44 zł
Anna - - zł
Brunhilda - - zł
Beata - 225,85 zł
Waldek - 38,87 zł

RAZEM - 1 973,44 zł


Z tej kwoty mamy do kupienia jeszcze artykuły sanitarne. No i gdyby okazało się, że produkty na obiadokolacje będą droższe to również zapłacimy z tych kwot. Resztę po ostatecznym rozliczeniu będzie do zwrotu.

Czy są pytania??
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
johny
Moderator



Wiek: 44
Dołączył: 09 Lip 2013
Posty: 7950
Skąd: Łódź

Wysłany: 2018-07-17, 21:38   

Przyjąłem do wiadomości! :-)
_________________
... To live is to die... - Cliff Burton
volenti non fit iniuria!
When you walk through a storm, Hold your head up high, And don`t be afraid of the dark. At the end of a storm, There`s a golden sky...
XIII VII III I V XVIII XIV 1

 
 
Czesio1
Administrator
Ojciec Prowadzący



Wiek: 42
Dołączył: 07 Lip 2013
Posty: 10687
Wysłany: 2018-07-26, 21:47   

Plan XV Zlotu Fantomasowego Dolina Loary 2018:


DZIEŃ 1 - 2 sierpnia 2018r. (czwartek):
od godz. 9:00 – Paryż:
– Wieża Eiffla
– Cmentarz Pere-Lachaise/Katakumby
– obiad
– Montmartre + Bazylika Sacre Coeur + Plac Malarzy


DZIEŃ 2 - 3 sierpnia 2018r. (piątek):
godz. 8:45 – wyjazd z bazy w Mareuil-Sur-Cher
godz. 10:00 – Chaumont-Sur-Loire
godz. 13:00 – Blois
powrót do bazy w Mareuil-Sur-Cher
RAZEM – 93 km





DZIEŃ 3 - 4 sierpnia 2018r. (sobota):
godz. 8:45 – wyjazd z bazy w Mareuil-Sur-Cher
godz. 10:00 – Loches
godz. 12:00-13:30 – obiad w Loches
godz. 14:30 – Montresor
powrót do bazy w Mareuil-Sur-Cher
RAZEM – 72 km





DZIEŃ 4 - 5 sierpnia 2018r. (niedziela):
godz. 8:45 - wyjazd z bazy w Mareuil-Sur-Cher
godz. 10:30 – Chambord
godz. 15:00 - Orleans
powrót do bazy w Mareuil-Sur-Cher
RAZEM – 213 km





DZIEŃ 5 - 6 sierpnia 2018r. (poniedziałek):
8:45 - wyjazd z bazy w Mareuil-Sur-Cher
9:30 – Chenonceaux
12:00 – obiad na zamku
15:00 – zakończenie zwiedzania zamku
godz. 16:30 – ogrody w Villandry
powrót do bazy w Mareuil-Sur-Cher
RAZEM – 153 km





DZIEŃ 6 - 7 sierpnia 2018r. (wtorek):
godz. 8:45 – wyjazd z bazy w Mareuil-Sur-Cher
godz. 10:00 – Amboise & Clos Luce
godz. 16:00 – Tours
powrót do bazy w Mareuil-Sur-Cher
RAZEM – 119 km




DZIEŃ 7 - 8 sierpnia 2018r. (środa):
od godz. 12:00 – Paryż:
– Luwr
– Katedra Notre-Dame
_________________

Lepiej spróbować i wiedzieć, że się nie udało, niż żałować, że się nie spróbowało :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group. Template GreyBlue v 0.2 created by Nasedo.
Strona wygenerowana w 0.69 sekundy. Zapytań do SQL: 15